Tuesday, January 18, 2011

anok rimau....waaauummm!!

Have you ever seen this? For sure pernah kan… (T_T)… xkan semua orang jakun macam saya

For those yang kureng kenal,… ini adalah spesis kucing yang sangat adorable yang digelar “Bengal”.

Kenapa ianya digelar Bengal? Adakah ianya berasal dari Bay of Bengal - INDIA atau sebab Benggali jual roti yang memula discover baka ini…tidaklah saya ketahui ye.

For more information ; please ask Mr. Google. Saya malas nak cerita history2 ni, since uolls boley dapat complete info dgn skali klik aje. Blogger pemalas… :P

kegilaan terbaru tetapi tiada peruntukan daripada kerajaan persekutuan.
*haishhh!!!*
sensitip!

Apa yang best pasal Bengal ni? Firstly, kucing ni corak dia cantik. Wild! Dia punya print yang bold & erotic exotic tu memang sexy lawa habis lah!

Tengok tu kecik2 dah pandai tunjuk belang!

Yang kedua best sbb ianya kucing orang kaya agak mahal dipasaran. He he he. Bila mahal, xramai orang mampu milik, bila xramai orang ada Bengal, maka ianya unik.
** ni baru umur 2 bulan

Dan sweetrider dengan perkataan seperti unik dan wild! seolah2 tidak dapat dipisahkanwalaupun ditalak mahkamah syariah… wild! bukan ‘liar’ yang satu lagi tu yer. Beware! Jangan nak mengata orang yang bukan2 pulak! Jangan salah paham… :P

* sila refer pic ; kucing tu meronta2 mintak dilepaskan. ngeh ngeh. physically abused!

berminat? sila pergi sini ; laman sesawang jualan kekucingan

all pics are credited to my luvly riding pwenz a.k.a owner dia.

kalau kamu nak beli sila bgtahu saya rekemen.
hak hak
mana tahu kot2 dapat komisen saya nak buat tampung2 saving. nak beli gak satu.
huwah huwah huwah

tapi saya lagi suka Sphynx
tapi menatang ni lagi mahal



2 comments:

  1. Sphynx?? arrgh..tada bulu..comotnye..huhu~ ank rimau tu lg cmel =)

    ReplyDelete
  2. shomelll la yang...takde bulu labagus untuk I yg alegic nih...alergic2 I pun, kucing ada 11 ekor...mingung..hak hak

    ReplyDelete